Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~magda1122 | użytkownik

imię i nazwisko adresKrosno zarejestrowany27.06.2006 @16:28:49 ostatnio na stronie13.11.2014 @19:10:55
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5086577
digarty9 komentarze502 posty na forum0

komentarze
~panNIKT    12.07.2007 @12:09:34
nie bój sie. nie gryze.
jedynie wywieam ogromny wplyw na ludzi
tzn moja aura boskosci niesamowitosci genialnosci.
_______
NARCYSTYCZNY BLOG O SZTUCE http://WWW.ROBERTKUTA.BLOGSPOT.COM
~Sedans    02.07.2007 @15:17:25
Ha, wiedziałem! :P
~lukas7    21.05.2007 @19:22:55
thx :P
_______
Łukasz Biliński
~azazel22    19.05.2007 @21:56:23
: )
~messiah    15.05.2007 @21:24:55
wiosna w koncu:D...pewnie przejdzie, u mnie jest bezsens w postaci maturydobrze ze juz ku koncowi sie zbliza...
~messiah    15.05.2007 @17:47:42
nowych prac u Pani brakuje....nie leniuchowac
~anGuzz    09.05.2007 @22:44:25
dzieki. ładne profilowe
~koziol    09.05.2007 @21:16:17
bardzo bardzo dziekuje
_______
Sztuka jest tym, co ustanawia swą regułę..
-Sztywny    23.04.2007 @17:41:23
dziękuje
~dydu    10.04.2007 @20:27:34
dzięki dzięki:D
~IGGA    05.04.2007 @12:06:45
dziękuję
~bulia    02.04.2007 @16:04:31
_______
~anGuzz    27.02.2007 @17:58:56
dzieki dzieki ..fajne profilowe
~lulujula    27.02.2007 @16:58:06
prosze
*dobryizly    27.02.2007 @16:50:19
to autoportret??
ladny
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~meninazul    26.02.2007 @19:41:13
i'm glad you like it*
_______
i could eat an ice cream right now *
~messiah    26.02.2007 @19:36:14
~azazel22    18.01.2007 @22:02:46
: ) moze nie az tak niecny ; )
~Shanghai    06.01.2007 @14:02:05
18 .. planujesz jakieś studia po liceum..czy też gdzie się uczysz.. ;] .. Może ASP..pytam z czystej ciekawości
~CrazyIvan    04.01.2007 @22:17:24
u2...
_______
..:: Brother on the run ::..
~lukas7    20.12.2006 @16:27:29
dziex ,]
_______
Łukasz Biliński
~imago    11.12.2006 @22:18:36
... dzięukję bardzooo
_______
.."..Jesli ogórek nie śpiewa,
i to o żadnej porze,
to widac z woli nieba
prawdopodobnie nie może.... " (Gałczyński)
~JustS    09.12.2006 @23:12:34
dziękuję za odwiedziny i ocenkę...
_______
...c...i...s...z...a...
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt